Animation / Design

SOCIAL DESIGN & ANIMATION | CAIWAY NETHERLANDS

WORKING AT SOCIAL.INC

Overview of my social post design / animations for Caiway Netherlands.

Een lekkere stoel, leuke muziek of toch een kopje filterkoffie: wat vind jij onmisbaar nu je thuiswerkt? Laat het ons weten in de comments! ??‍?

Slået op af CaiwayFredag den 10. april 2020
Slimme hacks & tips | Netflix

Kijk je op Netflix stiekem slechte series die je liever niet met je familie deelt? Je kijkgeschiedenis van Netflix kun je heel eenvoudig wissen. ? Dit gaat als volgt…1. Ga naar de website van Netflix via je browser2. Log in en tik rechtsboven op je profielfoto3. Scroll naar beneden en tik op je naam onder ‘Profiel en ouderlijk toezicht’4. Tik op ‘Kijkactiviteit’5. Tik onderaan op ‘Alles verbergen’ of op het icoon rechts als je een losse aflevering wilt verbergen

Slået op af Caiway i Fredag den 12. juni 2020
Even geen verbinding…

Update 8:15 uur: Afgelopen nacht hebben we de belangrijkste kabels kunnen repareren en hiermee hebben vrijwel al onze klanten weer internet, tv en telefonie.–Mogelijk hebben enkele klanten nog geen diensten, er worden nog metingen uitgevoerd om dit definitief vast te stellen. Normaal gesproken herstelt het modem vanzelf de diensten. Als de diensten nog niet werken zoals u gewend bent, kunt u het modem resetten door de stekker voor een aantal seconden uit het stopcontact te halen en er weer terug in te stoppen. Als het goed is komen de diensten dan beschikbaar. Gebeurt dit niet, neem dan contact op met onze klantenservice, we helpen u graag.Update 22:30 uur: Een deel van de kabels die zijn beschadigd hebben we vanavond kunnen repareren of worden in de komende uren hersteld. Hiermee komen de diensten voor een groot deel van onze klanten weer beschikbaar. Bij een deel van de beschadigde kabels is reparatie complex waardoor dit meer tijd gaat kosten. Dit betekent dat een beperkt deel van onze klanten ook morgen mogelijk nog uitval kan ervaren. Uiteraard blijven we met het team van experts de komende nacht doorwerken aan het herstel van alle verbindingen. Morgenochtend geven we op deze pagina opnieuw een update van de voortgang: https://www.caiway.nl/klantenservice/storing/storingen-en-onderhoudUpdate storing diensten omgeving Westland, Schiedam en Midden-Delfland: Een groot team van specialisten werkt nog aan het repareren van de beschadigde kabels die uitval van internet, tv en bellen veroorzaken in de omgeving Westland, Schiedam en Midden-Delfland.Er moeten veel kabels worden gelast om alle diensten weer beschikbaar te krijgen en dat gaat naar verwachting nog de hele avond duren. Rond 17 uur vanmiddag is er een noodverbinding gerealiseerd waardoor tv in de meeste huishoudens weer beschikbaar is, al dan niet in mindere kwaliteit. Naarmate er meer kabels zijn gelast, worden meer verbindingen hersteld en komen op steeds meer aansluitingen de diensten terug. De werkzaamheden zullen naar verwachting nog doorgaan tot na middernacht.Vanochtend is een belangrijke verbinding in ons coax-glasvezel netwerk beschadigd geraakt door graafwerkzaamheden van een externe partij. Klanten in de omgeving Westland, Schiedam, Midden Delfland en Maassluis hebben hierdoor mogelijk geen beschikking over onze diensten.Hoewel er verschillende experts zijn ingeschakeld om de kabel te repareren, kan herstel nog enige tijd duren.Dit kan betekenen dat er ook in de namiddag en avond nog geen internet, tv en telefonie is.Onze excuses voor het ongemak. We doen er alles aan om onze diensten zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken. Via caiway.nl/storing houden we je op de hoogte van de herstelwerkzaamheden en beschikbaarheid van onze diensten

Slået op af Caiway i Torsdag den 12. september 2019
Storing verholpen

De storing in omgeving Westland, Schiedam en Midden-Delfland is verholpen. Er zijn de hele nacht werkzaamheden uitgevoerd om onze diensten zo snel mogelijk te herstellen. Mocht je toch nog problemen ondervinden, probeer dan het modem te resetten door de stekker een aantal seconden uit het stopcontact te halen en er weer terug in te stoppen. Vragen? Neem contact op met onze klantenservice!

Slået op af Caiway i Fredag den 13. september 2019
Wifi, 4g & kabel: wat is het verschil?

Wifi, 4G en kabel: wat is het verschil? Wij leggen het je uit. ⬇️

Slået op af Caiway i Mandag den 8. april 2019
Razendsnel het nieuwe jaar in.

Razendsnel het nieuwe jaar in.

Slået op af Caiway i Tirsdag den 1. januar 2019

Slået op af Caiway i Tirsdag den 1. januar 2019
Beste wensen iedereen!

Beste wensen iedereen!

Slået op af Caiway i Mandag den 31. december 2018

PROGRAMS & TECHNICAL SPECS:

  • Adobe Photoshop
  • Adobe Illustrator
  • Adobe AfterEffects
See Also